Purreservice

Enhver bedrift løper en risiko og økonomisk belastning når kundefordringer ikke betales til tiden, eller når kredittrutinene ikke følges opp med de rette tiltak.

Å starte oppfølging av kundefordringene så tidlig som mulig reduserer risikoen for mulige tap på et senere tidspunkt.  All erfaring viser at betalingsviljen til kunder blir lavere etterhvert som tiden går.


BAHS Kapital tilbyr en effektiv og fleksibel purretjeneste, som sikrer at dine krav blir fulgt opp så tidlig som mulig og innenfor inkassolovgivningens rammer.
Vi kan om ønskelig sende ut purringene i din bedrifts navn og med dine kontaktdata, eventuelt sendes purringene ut med BAHS Kapital sitt navn og kontaktdata. En kombinasjon av dette er også en mulighet. Vi setter opp den løsningen som passer best for deg og din bedrift.
Gjennom vårt Nettkontor kan hele innfordringsprosessen følges fra purring til inkasso og overvåk.  Løsningen gir deg også anledning til å kommunisere direkte med din kundebehandler i BAHS Kapital, i tillegg kan du hente ut nødvendige rapporter for å følge utviklingen i vårt arbeid.

Venn tipset!

Din venn har blitt sendt en e-post om denne artikkelen.

NettKontor

 Er du kunde hos BAHS Kapital

DinSide

Har du fått ett brev fra oss.

Logo
BAHS Kapital AS

Framnesveien 3A,

Postboks 1700 Kilen

N-3206 Sandefjord
 
+47 33 48 62 00
post@bahs.no