Du vil jobbe i team og jobbe i tett dialog med kunder. Våre kunder skal oppleve at vi er effektive, kundevennlige, løsningsorienterte og profesjonelle i vår saksbehandling. Resultatet av vår saksbehandling skal være en positiv opplevelse for våre kunders kunder.

Arbeidsoppgaver:

  • Inngående og utgående telefoner
  • Kundeoppfølging
  • Inngå nedbetalingsavtaler
  • Saksbehandling

Egenskaper som vil være viktige i denne jobben:

  • Du kommuniserer klart og tydelig, muntlig og skriftlig norsk og engelsk
  • Du er entusiastisk og serviceinnstilt
  • Du er uredd og løsningsorientert
  • Du jobber nøyaktig og er selvgående

For oss er det viktig at du er en person som blir motivert av å se resultater og kan gi våre kunder en god serviceopplevelse. Du må takle en hektisk hverdag, ha en positiv innstillig og like at telefonen er ditt arbeidsverktøy. 

Hvorfor jobbe hos oss?

Hos oss vil du få en utfordrende og innholdsrik jobb i et ungt selskap med ambisjoner om ytterligere vekst. Du vil kunne få store muligheter for personlig og faglig utvikling i et marked og en bransje som er i endring. Hos oss vil du få dyktige, entusiastiske og dedikerte kolleger med svært god lagånd i et godt arbeidsmiljø.

Er dette noe for deg, send en mail til:
Hege Andersen hoa@bahs.no eller ring 412 22 741.  Du kan også fylle ut skjemaet under så tar vi kontakt.

BAHS Kapital AS er leverandør av inkassotjenester til bedrifter i Norge. Selskapet ble etablert i 2014 og er i dag en godt etablert aktør innen inkassobransjen. 
 I mars 2021 ble BAHS Kapital kjøpt opp av Ropo Capital, en ledende leverandør av fakturering- og inkassotjenester i Finland og Sverige.  Med oppkjøpet av BAHS Kapital og Posti Messaging i Norge, er Ropo Capital nå klare for videre vekst i Norden.

Søknad

Jeg er ikke en robot.